.

.

onsdag 16 november 2011

Onsdag och lite inspiration


Uj vad veckorna springer iväg! Redan onsdag, men man ska väl inte klaga ;)
Känns fortfarande väldigt konstigt ett det snart är advent och inte nån snö i sikte än,
har inte julstämning för 5 öre, men det kommer väl. Älskar den här tiden...det som känns riktigt trist att man inte har ett
"eget" hem att pynta och fixa till i år, är såå himla svårt att få tag på en lägenhet här tydligen..suck!
Har dock i veckan fått låna en lägenhet här i Malå av en bekant som är bortrest, och det var ju väldans snällt :) Slipp man köra emellan så himla mycket hit och dit. 




I helgen var vi och hälsade på några bekanta som ganska nyss flyttat in till Malå och ojojoj såå fint dom har det!, huset var fint innan redan, men nu har dom
målat taket och lister, lagt nytt golv, tapetserat och bytt kakel och köksluckor....ljust och fint, precis i min smak :) Gick bara omkring och njöt. Har tagit fler bilder, men min kamera verkar ha fått nåt frispel, så hittade tyvärr inte åt dom :/

Kakelugnen är ju underbaaar :)





Helt klart ett bland dom finaste och mysigaste hem jag varit i:)


Nu ska jag klä på mig och gå en prommis i solen :)

Ha en fortsatt fin dag alla!



2 kommentarer:

anise sa...

Men oj så vackert hem du har varit på besök i..jättefint...tråkigt att inte ha sitt eget krypin..håller tummarna att det dyker upp nåt snart..
Kram på dej
Anita

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är ett väldans fint hem du visar bilder från. Jag gillar den fina träpanelen i taket och på väggarna och kakelugnen är fantastisk!

Du ska se att det snart dyker upp något till dig också!!

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina