.

.

torsdag 27 september 2012

Sorg....

den här veckan har varit den jobbigaste på länge...

...min älskade lilla Boris finns inte längre....
Jag har gråtit så många tårar och jag trodde helt ärligt inte man kunde göra det......är ju 
"bara en katt" enligt många, men för mig är det inte så....

Han har funnits med sen första början...t o m född i mitt gamla flickrum hemma 
hos mamma och pappa, och jag valde ut honom redan efter några dagar. Så himla snäll, har aldrig 
ens hört han fräsa en endaste gång. Han tydde sig alltid till barn och dom till han.


Jag skulle kunna fortsätta skriva hur mycket som helst om min älskade lilla vän, men  finns inget 
jag kan göra för att få han tillbaka..... :´(


.....du som alltid var så försiktig när du skulle gå över vägen...och varför skulle det komma en 
bil just då.... :´(

Matte saknar dig så...




Min blogglust ligger just nu inte på topp. Kanske känns lite bättre om ett tag.....kanske redan i helgen eller nästa 
vecka., vem vet. Men kommer vara inne hos er andra med jämna mellanrum och kika iaf.


Kram Catarina

Inga kommentarer: