.

.

fredag 25 januari 2013

F r e d a g !

Så var det fredag igen! Har haft en vecka med rätt så fullt schema och det känns för det har
svidit lite extra i ögonen om kvällarna, och bloggen och datorn har som hamnat lite åt sidan...

Har nu fått fortsatt vik. på badhuset 1 mån till vilket jag är fantastiskt glad över.
Sen har jag hoppat in som "fröken" på lågstadiet hela veckan och det har varit otroligt 
spännande och kul och blir ev. mer jobb där även nästa vecka.


Att kliva upp kl 05.00 och försöka få sig isäng någorlunda tidigt om kvällarna är dessvärre inte min kopp te 
direkt ;)....ska unna mig en riktigt lååång och skön lördagssovmorgon imorrn med god helgfrukost
och tända ljus.

Lördagen bjuder även på ett besök hos frissan, är kris på mitt huvud och det ska bli såå skönt att få bort allt det nötta... ...just nu känns det inte som jag orkar vara lika rädd om mitt långa hår längre, är less och vill göra nåt annorlunda så det iaf syns att man klippt och färgat. Härligt med lite ompyssling! :)


Önskar er alla en fortsatt fin fredag!
Kram /Catarina


Inga kommentarer: