.

.

måndag 4 mars 2013

N Ö J D !

Så här blev resultatet av lördagens pyssel! Visade en bild från internet till min 
andra hälft, och han nappade direkt. Vi for och hämtade ut virke på Järnaffärn, 
verktyg, glas och annat nödvändigt på hans jobb. Jag målade och Tommy "byggde", 
så på några timmar var det klart!


Känns mer som ett kök resp. hall nu när det är en "vägg" som avskiljer rummen.
Blev mycket bättre än jag hoppades på och jag är såå nöjd! 




Nu ska jag ta tag i det nödvändigaste här hemma för sedan väntar eftermiddags/kvälls
jobb på badhuset. Kommer nog bli en hel del badgäster nu när det är sportlov och -20 
grader! Lite skönt är det iaf att klockan inte ringer 05.00 i veckan, utan man 
får dra sig lite extra om morgnarna :)

Önskar er en fin start på nya veckan!
Kram/ Catarina

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Sovmorgon är aldrig fel!
Du borde kika in hos mig idag ;)
Ha en fin onsdag!
kramar Anna