.

.

onsdag 11 januari 2012

11 Januari

Nu skäms jag verkligen över min otroligt dåligt uppdaterade blogg! Ser att väldigt många 
är inne och läser fast det var ca 1 månad sen jag skrev sist! Nu blir det skärpning!!

Har i alla fall haft en otroligt mysig jul och nyår med massa goa, nära och kära människor runt omkring 
mig. Men nu då julen är över känns det som jag gärna kan hoppa fram till sommaren, är redan 
less all snö som vräkt ner! Verkligen I-landsproblem och gnälla över väder å vind, men 
 kan inte hjälpa det ;)  Har även dragit på mig en otroligt jobbig hosta som speciellt 
bråkar extra mycket när man ska sova..suck! Blir en hel del varmt vatten med ingefära och honung
för min del nu.  Annars har det nya året börjat fantastiskt fint, vill inte hoppas och tro allt för mycket men lite pirr i magen har man allt :)  Är så glad över att det finns personer som kan 
pusha och peppa en när dom märker att man behöver det! Annars är det så lätt 
att skjuta upp saker och ting när man är lite i en "down" period. Nu är jag bara 
superglad  att jag tog tag i massa saker tidigare i höstas för igår jobbade jag min första dag
som vikarie på ett ställe jag trivdes riktigt bra på.....och imorrn  ska jag dit igen, vilken lycka :)
Nu hoppas jag bara resten löser sig så då ska jag gå med ett leende på läpparna tills......ja...... jag vet inte när! ;)






Älskar tulpantiden som nu kommer smygandes! :)


Blev ett litet konstigt inlägg idag, men inspirationen har lyst med sin frånvaro
ett bra tag nu! Men nu är det nytt år med nya möjligheter och jag ser fram emot det!


Ska ta igen lite förlorad bloggtid och kika in på alla era fina bloggar
nu innan helgen!


Ha en fortsatt fin onsdag!


3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh va roligt att du är tillbaka..:)

Ser fram emot fler inlägg snart igen..;)

Kraam Susanne

anise sa...

Välkommen tillbaka!Så där blir det mellan varven..men vi väntar här på dej..Grattis till jobb och roligt att "höra"att du haft det bra med nära och kära..
Kram på dej
Anita

Anna sa...

Vad har hänt med din butik, tänkte nu när du har ett nytt jobb ?
Kram