.

.

söndag 29 januari 2012

LYCKA!

Jag har världens snällaste och omtänksammaste syster!! 
I fredags kom det 3 stycken stora paket med kläder till mig :)
Kändes som rena rama julafton! Blev så glad av allt fint så det kom tårar...

I ett paket var det massor av tjusigt från Odd Molly.

Blusar, koftor, knästumpor, klänningar, tunikor, nattlinne, kjol mm.
Vilken lycka :)

Hon hade även skickat massa annat fint så nu behöver jag inte uppdatera
min garderob på ett bra tag ;)

En liten nyfiken Elvira passade på att smyga ner i en av kartongerna medans matte fotar :)







Tack än en gång snälla, snälla Suzanne :)
Kika gärna in Här på hennes fina modeblogg :)





Idag är det i övrigt en lugn och skön söndag som spenderas med familjen. 
Tvättar och packar lite inför veckan som ska tillbringas i Malå. Väntar dessutom
med spänning på ett besked som kommer ändra om lite i mitt liv just nu...
hoppas, hoppas hoppas! Känns som lite av bitarna håller på att 
falla på plats och det känns inte helt fel! :)

Ha en fortsatt mysig söndag alla!


5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken lycka och vilken syster! Jag håller tummarna för vad det än är som kommer att förändra ditt liv!

Ha det gott!
Kram,
Regina

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Vilken go syrra du har. Min är också världens bästa men ågon oddmolly har jag aldrig fått fniss..kram och ha en trevlig kväll

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack söta du:)
Ja den kommer från IKEA..!

Men åhhhh så underbart att få sååå mycket vackra kläder, vilken lycka!!!!

Hoppas det ska ordna sig för dig:)

Kraam Susanne

anise sa...

Men va gullig syster..Oddmollisar..
Underbara!!Håller tummarna att det blir som du önskar med beskedet du väntar på..
Kram på dej
Anita

Hemma på Sjuan sa...

Första gången jag hittar hit. Fin blogg! Så snällt av din syster att ge dig så mycket fina kläder. Ha en bra helg! Kram Suss