.

.

torsdag 31 maj 2012

Torsdagen

Hej hopp!
Egentligen var det meningen att detta inlägg skulle publiceras redan i måndags, men jobb och massa
trädgårdspyssel om kvällarna har tagit upp mycket tid! :) 

Hade iaf en superhärlig weekend uppe i Luleå förra helgen. Blev en extra natt dessutom så fick njuta av  hela 3 hotellfrukostar ;) Restaurangbesök, Leos lekland och lite shopping bjöds det också på.
Blev lite för min del av det sista, men hittade inget jag verkligen kände jag behövde just nu så då lät jag helt enkelt bli! Man har tydligen lärt sig av alla impulsköp man gjort genom tiderna ;)

Fyndade detta diskmedel från GreenGate för bara 49:- så då slog jag till. Hittade en klädbutik inne 
på en galleria som hade ett litet bord med GreenGate prylar och lite Cath Kidston produkter för halva priset, :) Ångrar bara inte att jag köpte fler!!


Nu ska jag kika in hos er andra och ta igen lite läsning :)


Ha en fortsatt fin torsdag!


3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad fina saker du har handlat. Bra med fin diskmedelflaska så den kan stå framme.
Kram Suss

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina flaskor! Det är roligt att piffa till med lite extra fina flaskor på diskbänken som jag annars tycker ser så tråkig ut. Men visst är det konstigt, när saker är extra billiga då blir iaf jag lite dumsnål, och så ångrar jag mig efteråt att jag inte köpt fler/mer.

Önskar dig en skön avslutning på veckan!
Kram,
Regina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Glömde att säga att jag älskar den vackra ljusstaken, den står alltid framme. Tänk att du fixade hem den till mig=)

Kram,
Regina