.

.

torsdag 3 maj 2012

Sahara

Hej Hopp!

Har varit fulle rulle i veckan och fattar inte att det är fredag imorrn igen!!
Men ska inte klaga, mysigt med helg ;) Har knappt hunnit va inne på blogger nåt den senaste tiden, så ska sätta mig nu och kika in hos er andra :) Åker iaf hem till päronen imorrn och ska 
fixa klart lite grejs inför nåt spännande som strax händer.....mer om det sen ;)

Från det ena till det andra så känns det helt fantastiskt att det blivit maj månad och man börjar känna lite hopp om 
en sommar ;) Såg att dom hade äntligen fått hem massa penseer på Blomsterhandeln 
så ska leta fram några krukor och göra det lite vårigt ute på bron inom en snart framtid :)







Joo....måste även tillägga att man  tydligen varit lite extra snäll senaste tiden....fick en fin överraskning tidigare i veckan av kärleken. Detta halsband ingår i smyckeskollektionen
från Sahara, av designern Lovisa Wester Bäckström och deckarförfattaren Camilla Läckberg.
Finns bl a  HÄR


Nu ska jag försöka bege mig ut på en kvällspromenix i solen innan Halv 8 hos mig börjar!

Ha en riktigt härlig torsdagkväll alla!

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Nämen vad har du gjort för att förtjäna detta? Tips mottages mer än gärna ;) Det enda jag får av karln är skitiga strumpor...hehe
Njut av promenixen och hoppas värmen kommer till dig snart!
KRAM

Hemma på Sjuan sa...

Kul med överraskning! Då har du väl varit riktigt snäll :)
Så vackert halsband!
Kram Suss