.

.

måndag 8 april 2013

Svart/Vitt och Gammalt/Nytt

Vann ju för ett tag en Hagedornhagen  artprint på bloggen fyraårstider- mitt liv på landet.
Hade sett ut en plats i hallen hemma hos T, och alla bitarna föll som på plats i helgen
när vi kom över en gammal tramporgel dessutom. Den fick helt enkelt ta plats 
i hallen och har ju då turen att sambon även har en ramverkstad så det 
hela gick väldigt smidigt. Gillar dessutom extra mycket att man då kan välja reflexfritt
glas som inte blänker ett dugg. Lättare att fota då om inte annat.





Har även köpt ett Myrtenträd i dagarna, och jag hoppas den nu inte är så svårskött och ska trivas 
på sin plats. Nu ser jag bara framför mig en marockansk skål/vas i svart/vitt från RIF Design
och ett par tre sycken ruffa svarta ljusstakar i gjutjärn. Då är fröken Olsson ganska så nöjd! :)
Tycker det så fint att blanda gammalt & nytt och svarta/ruffa ting mot allt vitt.


Nu önskar jag er alla en fortsatt härlig dag och start på den nya veckan!
Kram/ Catarina

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Snygg inredning! Så fin den svarta sekretär är!
Kramis Suss