.

.

måndag 29 april 2013

Spets & Ting

Förra veckan må jag säga var en intensiv sådan. Måndag-Umeå, tisdag-Arvidsjaur, fredag-Skellefteå, söndag-Skellefteå. Kul att shoppa loss lite, men jag blir faktiskt rätt så less 
och mättad efter en heldag på stan. Kan inte direkt påstå att man är en stadsmänniska ;)
Några besök lite nu och då passar perfekt!


Denna underbara termos har jag spanat in länge, visste den fanns på Spets & Ting i Skeå,
och till min stora lycka fanns det två st kvar i denna lövely mintgröna färg (jag bara älskar den!)
Så blev en sån till mig och mamsen. Den blir fin att ställa på bordet när man har kaffegäster.
Dessvärre så höll den inte riktigt värmen som en vanlig "skogstermos", men va sjutton...
det får man ta ;)


Imorrn är det redan Valborg...känns inte alls så. Hoppas detta tråkiga, gråa regnväder
hinner dra iväg, så man får njuta i solen på altanen och grilla.


Ha en fin start på den nya veckan!
Kram Catarina


Inga kommentarer: