.

.

tisdag 16 juli 2013

Utomhuspyssel

Söndagen spenderades med lite utomhusprojekt. Fick tag på fint gammalt hässjevirke som 
man kunde tänkas göra nåt fint av.....


 Blev en lite hörna bakom dammen, så nu får det gärna bli sommar på 
riktigt här uppe så man får lite inspiration och glädje till att va ute och pyssla.
Tycker inte 10-12 grader, regn och snålblåst är OK i mitten av juli....
Solen va dock framme ett futtigt tag i söndags...

 Min handyman snickrade även ihop en stege av överblivet virke till mig.

Tycker det är så fint att inreda med. Det dystra vädret medför ju tända ljus inomhus
om kvällarna nu (vilket ju iofs är mysigt), så det är bara att börja bunkra upp!!


Nu ska småbittra jag klä på mig mera kläder, ut i höstluften och göra några ärenden.

Hoppas ni andra har det härligt med massa sol och värme iaf!

Kram/ Catarina

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag skickar upp lite sol och värme till dig...svisch!!! Vilken fin hörna det blev av virket, likaså stegen...ni är nog lika händiga båda två;-)
Kram,
Regina