.

.

onsdag 25 september 2013

Fördriva tiden....

....är inte det lättaste nuförtiden! Jösses...trodde inte man kunde känna sådan här rastlöshet 
och att det tämligen kryper i kroppen dagarna igenom.

Idag städar jag och rensar bort en massa kläder i hallen, plus alla sommarskor som inte känns så aktuella 
att ha framme längre, tittade just ut genom fönstret och då yrde det omkring snöflingor(!)
Tur det bara varade i några få minuter...


 Håller även på vika ihop alla kläder i byrån i lillens rum. Den söta skjortan ovan har 
både jag och mina storebröder haft när vi var bebis :) Fint att ha kvar som minne om inte annat.

 Har även tagit reda på lite lakan och överlakan. Såå himla mycket fina sängkläder 
det fanns förr, med spetsar och hålsömmar. Ska använda dessa i barnvagnen hade jag tänkt.

 Har även fått ett jättefint babynest. Har hört så mycket bra om dessa, så ska bli spännande 
att prova bara lill´skorven behagar titta fram nån gång :)


Dessa underbara finns att beställa på http://emmiesbabynest.se/
Verkligen proffsiga, välgjorda och prisvärda!
På fredag, på självaste bf-dagen har jag träff med barnmorskan. Som det 
känns nu lär nog inget ha hänt tills dess, men man kan ju alltid hoppas....

Ha en fortsatt fin dag!!
Kram Catarina

Inga kommentarer: