.

.

fredag 20 september 2013

Fredagen!

Så var det härliga fredag! 

Inget speciellt uppskrivet på schemat för helgen, utan bara försöka "ladda" upp 
inför bebis som beräknas komma precis om en vecka...om man har tur! :)


Har införskaffat lite nytt grönt till hemmet, brukar dock ha förfärligt otur med just murgröna(!)
Ger dem en chans till, annars bojkottar jag dem för gott baske mig! ;)
Vet inte om jag vattnar eller lyckas torka ihjäl dem jämt, fullt med spinn får dom då oftast iaf och 
bara vissnar..

För att mysa upp denna fredag lite extra så blir det After Work ikväll med nära och kära.
Ska bli trevligt och oxfilé-pepparstek är ju aldrig dumt :)

Önskar er en fortsatt fin fredag! 
Själv ska jag göra mig lunch nu....havregrynsgröt(!) Låter kanske inte klokt, 
men har fått jättedille på det just nu, och skulle kunna äta det till frukost, lunch och 
middag i stort sett! Till det ett stooort rivet äpple och äppelmos. Fantastiskt gott! :)

Kram/ Catarina

2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Oj är det så nära till bebisen kommer! Hoppas du får en lugn o skön helg hemma :)
Så mysigt hos er, kram Suss

Vita huset 28 sa...

Ja usch jag lyckas inte heller med murgröna, får alltid spinn på de.

Har en som är gammal som gatan som mår bra och fin. står mörkt i köket o ja jag gör inget med den. Men när jag köper nya så dör de direkt hmmm

Njut o vila upp dig sista tiden innan bebbe är här nu
kram Camilla