.

.

lördag 28 april 2012

Myyys.....

Klämmer in ett litet inlägg så här som hastigast ikväll! Har haft fullt upp den 
senaste veckan och känns som dagarna bara flyger förbi(! )Datorn hamnar inte på prio ett 
då kan man väl säga :)


Har hur som haver haft en supermysig helg hittills. Umgåtts med nära och kära, grillat, sett film
och bara haft det lugnt och skönt :) 




(Bild google.se)

Har även en väldans omtänksam hjärtevän  som fixade en mysig "One Piece" till mig
idag......har alltid tänkt att man säkert känner sig som en jättebaby i en sparkdräkt men
wooow vad jag är sååååld! Jag kommer nog bo i detta otroligt bekväma plagg....typ för evigt!!!!!
Kan som inte bli mer mysigt :)

Tack fina du!


Nu önskar jag er alla en fortsatt härlig helg!
 

2 kommentarer:

Maja sa...

Fin bild. :D

Hemma på Sjuan sa...

Hi hi har oxå tänkt samma sak, vuxensparkdräkt! Men jag ska kanske tänka om då jag som älskar att gå i myskläder.
Kramis