.

.

onsdag 3 oktober 2012

Svart/Vitt

Suktar just nu efter dessa tjusiga saker från Tine K Home.

Hallen hemma hos T går just nu i vitt med svarta detaljer (ja mena....man kan ju inte köra över karln helt och hållet i hans egna hus...hihi) 

Men jag har ju faktiskt ändrat mig lite där...tycker det kan vara riktigt fint att bryta av med lite mörka 
färger och detaljer mot allt det vita. Blir lite mer "liv".






(Bilder från perlanliving.se) 

Så dessa ting skulle gärna få flytta in nu...helst igår(!)

Små onsdagskvälls bekymmer ;)

Nu ska jag försöka leta åt sängen, så lätt att fastna framför datorn och kika
på massa inredning om kvällarna ;)

God natt!

Kram/Catarina

3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ja det finns så mycket snygga grejer från Tine K så jag smäller av...!!
Ha en bra dag!
Kram Anna

Browneyedgirl sa...

Hittade in till dig och fastnade =) Hit kommer jag absolut igen.
Ha en skön kväll!

Träning Inredning Inspiration sa...

Ja det finns så mycket snygga saker från Tine.K

Första gången jag är på din blogg. Vilken fin blogg du har! Jag kommer tillbaka:)

Ha en bra Onsdag!