.

.

torsdag 25 oktober 2012

Torsdag...

Skriver ett litet inlägg så här som snabbast. Blivit en ofrivillig bloggpaus  senaste tiden pga av datorhaveri!!... eller rättare sagt.... min laptop är ett minne blott och jag känner mig helt förstörd!!
Är ju bara ett materiellt ting dock, men ändå .....allt, precis ALLT  man sparat på den, flera hundra bilder och minnen som bara helt plötsligt inte går att "komma åt". Förfärlig känsla rent ut sagt :/
Hädanefter ska jag spara allt man är rädd om på ett USB-minne.

Ska lämna in den och hoppas hårddisken går att rädda. Sen blir det en ny dator då...suck!


Jaja....imorrn är det ju veckans bästa dag iaf. Är ledig så den ska spenderas med nära och kära i 
Sorsele. Sen på lördag är vi bjuden till grannarna på Sushi...Oooh my vad jag ska äta ;)
Tror det kommer bli en toppenhelg med andra ord! 

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!
Kram/ Catarina 

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Åh vad tråkigt att datorn kraschat! Hoppas det löser sig!
Ha en fin helg!
Kram Anna