.

.

torsdag 22 november 2012

Köksmöbelfunderingar......

 Flörtar just nu hejdlöst med min sambo angående ett "nytt" köksbord. Har kommit på den briljanta  
idén att bygga ett själv! Ser ju hur enkelt som helst ut ;)


Just nu (ja....jag har ändrat mig....igen) vill jag ha ett bord som typ nedan. Vita ben i "kryss-modell" och en träskiva ovanpå. Har blivit lite mer och mer förtjust i att blanda in trä in den vita inredningen...man ändrar sig hela tiden nu känns det som ;) Artwood och Rowico har väldans mycket 
fina möbler i det stuket.






Detta bord finns på den lokala möbelaffären här i Malå och jag suktar efter det varje gång jag
går in där.... men drömma kostar ju ingenting ;) 


(Bilder: EM, Artwood, Rowico, Mio)
Denna otroligt snygga mediabänk skulle jag inte heller tacka nej till!


Får väl återkomma i nåt inlägg här framöver angående "köksbords-makeover´n".
Ska försöka lägga in storcharmen så det sker as soon as possible ;)

Ha en fortsatt fin kväll alla!
Kram/ Catarina

Inga kommentarer: