.

.

fredag 7 december 2012

Bättre sent än aldrig....

Hade seriöst tänkt hoppa över adventsljusstaken i år....bränner så otroligt mycke ljus ändå
så det kändes inte så extremt nödvändigt egentligen........... Eller så ska jag kanske säga som det egentligen var.....
.......jag hittade den baske mig inte!!!  Vet att jag pckade undan allt så snyggt och prydligt ifjol, men inte förrän jag rensade upp lite i städskåpet den dök upp...nåja, blev lite nöjd ändå
så traskade iväg och köpte ljus och mossa på affärn igårkväll.
Blev en alldaglig variant med mossa, kottar och lite kanelstänger.

Känns inte så dumt med fredag idag, ska unna mig lite sovmorgon i helgen, är väl ungefär 
det enda man planerat hittills. 

Ska nu kasta i mig en kopp kaffe som hastigast innan det bär iväg på badhuset, är ju 
morgonsim kl 07 och en del som ska fixas innan. 

Igår fick jag ju dessutom agera Sv & Eng lärare med klass 5 på em, har varit en mycket 
varierande arbetsvecka...kul kul :)

Önskar er alla en härlig fredag och mysig helg!
Kram/ Catarina

Inga kommentarer: