.

.

torsdag 20 december 2012

Överraskning!

Fick mig en redig överraskning igår! För att göra en lång historia kort
så började det med att jag satt och kikade på Äntligen Hemma Julspecial i tisdags
och hojtade till sambon "Åååååhhh vilket fiiiint bord Martin Timell bygger!! - Precis ett sånt 
som jag pratat om!"


Sagt och gjort så fixade han material i smyg och byggde ett sådant
bord till mig på hans jobb igår....blev inte bara liiiite glad! 



Gillar extra mycket att den är "gammeldags" hemmagjord. Inge spik och skruv, utan sitter ihop
med en kil i vardera sida.....charmigt :)

Blev som ett nytt kök!!, Nu ska jag bara spana efter nå stolsfodral så man kan piffa
till och ändra färg på stolarna om man skulle känna för det. 
Ombyte förnöjer :)


Torsdag innebär storstädning, så nu ska jag återgå till tvätt, dammsugning och vädring av 
sängkläder. Middagen kommer att bestå av rester...skönt!
Sen ska jag bara njuta resten av kvällen....

Önskar er en fortsatt mysig torsdag!
Kram/ Catarina

Inga kommentarer: