.

.

söndag 12 augusti 2012

Hagedornhagen

Hej mina vänner!

Nu var det ett tag sen sist det uppdaterades här. Ska ta upp bloggandet igen 
nu när det lugnat ner sig efter sommaren. Känns som lusten kommit tillbaka igen faktiskt :) 

Nåväl, blir bara ett litet kort kvällsinlägg denna gång hur som ;)

Denna otroligt fina Hagedornhagen tavla har jag förälskat mig i :) Tycker dom 
är så vackra. Den passar inte hemma hos mig just nu, men tur man har ett helt 
hus att greja på i nuförtiden. Tak, väggar, dörrar har blivit vitaste vitt, snart köksluckorna också så
nu återstår bara det roligaste....inreda!! :) Den här kommer passa perfekt i hallen över byrån.

Jag mår som absolut bäst när jag får pyssla och hålla på med det jag tycker 
allra mest om :) Det har jag saknat...




Denna finns bland annat att köpa HÄR.

Önskar er er fortsatt fin kväll!




3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det låter som det varit full fart på penseln i sommar...till vita väggar kommer tavlan att bli kalasfin.

Ha en fin ny vecka!
Kram,
Regina

Vit dröm sa...

De är verkligen asfina! Älskar dessa tavlor!
Kul att du är tillbaka! :)
Kramar Anna

Hemma på Sjuan sa...

Kul att du är tillbaka igen! Jo när man har hus så finns det en hel del att göra :)
Vacker tavla!
Kram Suss