.

.

tisdag 14 augusti 2012

Sött från GreenGate

Idag är jag ledig, så har 
startat denna vecka med lite städning, tvättning, röjning av kläder och dyligt 
i garderoberna i sovrummet. Jag är just nu i ett "göra-om allt-tolalt" stim, och min 
karl kommer nog att bli galen på mig snart..hihi ;) Det blir ju lätt så när man väl har börjat...
man vill inte sluta och man ser allt eftersom saker som borde göras...nåväl, Rom byggdes ju inte på en dag (fast jag hatar det uttrycket), men mycket har hänt här "hemma" senaste veckan, 
så jag är såå nöjd :) Roligt att få piffa till lite hos nån annan än sig själv nång gång.

Nu är även skåpluckorna nedmonterade för ommålning, så det ser mindre kul ut i köket nu igen helt 
plötsligt! Hoppas innerligt dom hinner bli klar innan helgen. Ska iaf göra det bästa av 
sitationen och städa och rensa ut herren i husets gamla porslin och kasta bort allt onödigt 
som bara ligger och tar plats. Ska även måla ett till lager färg på en ekbyrå som ska få plats i hallen. Kommer att lägga ut lite "före-och-efter" bilder här framöver så får ni se vilken skillnad det blev :)







Va inne igårkväll och kikade HÄR på allt nytt och fint som kommit in. Har ju en liten förkärlek till GreenGate och tycker att den nya serien i mint är såå fin. Kuddarna med "Bambi"  är ju bara sötast! :) 


Ska göra ett litet ryck till i skåpen nu, sen ska jag ut i solen igen...helt fantastiskt vilket väder vi har idag! Otroligt att sommaren kom på besök nu i mitten av aug?? Det bästa är att den verkar ska stanna tills på fredag iaf :) Då blir det nog surströmming igen...har redan hunnit äta det 4 ggr nu inom loppet av 1½ vecka :)


Ha en fortsatt underbar tisdag! 

Inga kommentarer: