.

.

tisdag 21 augusti 2012

Ljus...

Idag är det endast 12 grader ute, dessutom är det alldeles grått, mörkt och så duggregnar det för fullt. Har haft mamma och pappa på besök nu på förmiddan. Vi har varit å kollat lite i affärer, ätit lunch ute, druckit kaffe och surrat på....så mysigt!  



Kom å tänka på en sak....fast jag inte är ett endaste dugg sugen på hösten som kommer smygandes
så finns det ändå en sak som jag längtat efter....att få tända massa ljus igen! :) Har redan lyckats elda upp en hel drös så ska försöka bunkra upp lite "pö om pö" så man har ett redigt lager inför hösten/vintern ;)

De fina faten i fattigmanssilver och ljusen fick jag idag av min kära mamma 

Ha en fin kväll! 
(Själv ska jag börja med ett nytt måleri-projekt...puuh, 
kommer bli pillrigt men snyggt tro ja)

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Så fina fat med ljus! Gulligt av din mamma :)
Ljus kan man inte få tillräckligt av till hösten...

Kram Suss