.

.

torsdag 30 augusti 2012

På väggen.....


Tänk vad en tavla kan göra mycket!! 

Gillar ju som jag skrivit tidigare gamla dokument och bilder/skulpturer 
på madonnor osv...

Denna hade jag nästan helt glömt bort! Hade den i sovrummet i gamla lägenheten, men 
 när man bor så mycket mindre nu så fick den helt enkelt inte plats. Ville inte sätta
upp för mycket på väggarna så det skulle se rörigt ut i min lilla etta. 
Packade hur som haver bort den och kom på igår att den skulle ju bli bra mycket finare med 
en svart ram runt om och sätta upp den i "sambons"  vita, nytapetserade men ack 
så kala vägg i hallen! 

 Sagt och gjort så fixade vi (läs han) det igårkväll på en liten grisblink och jag tyckte 
det blev som en helt ny tavla! Reflexfritt glas är verkligen super, kan jag rekommendera.


Hade dessa  till försäljning i butiken då den tiden begav sig, men finns ju att beställa 
på DENNA underbara webshop :)

Önskar er en fortsatt fin torsdag! 

Inga kommentarer: