.

.

söndag 5 maj 2013

Ibland har man tur....


Va med i en tävling på fb för nån vecka sedan...en sån där man ska gilla och dela bilden. 
Blev riktigt överraskad när det visade sig att jag vunnit! Brukar oftast inte ha sån tur...

Presentkort på 500:- att lägga på diverse behandlingar satt inte så dumt :)
Passade på att fräscha upp och toppa igenom håret och klippa lugg, samt styling.
Sedan lade jag resten av pengen på att bli sminkad med produkter från Mary Kay. Rengöring
av huden samt "kvällssminkning". Ojojoj...har hört mycke bra om de produkterna och 
kan bara konstatera att det stämmer till fullo! Nu skulle jag mest vilja rensa ut allt 
skrot ur sminkväskan och inhandla nytt. 
Ska börja unna mig nån produkt lite nu och då, så känns det inte lika "drastiskt" i plånkan ;)


Till veckan verkar det bli rätt fint väder även här uppe, så då ska krattorna fram och det ska rensas både ute och inne hade jag tänkt. Känns så otroligt skönt att snön snart är ett minne blott och det är 
en härlig och varm (förhoppningsvis) sommar framför oss! :)

Imorrn ska jag jobba på dagis och på tis är det en allmänt spännande dag i mitt liv, så har lite pirr 
i magen redan nu..... mer om det senare :)

Ha en fortsatt fin söndag!
Kram/ Catarina

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till vinsten!!! Så härligt med en vinst där man får pyssla om sig själv och prova sköna produkter. Jag önskar dig lycka till på tisdag och håller tummarna för att det ska gå bra.

Kram,
Regina