.

.

måndag 13 maj 2013

Sovrumsglimt

Ibland är det inte alls så tokigt med lite grått och regnigt väder....som i lördags tex,
Man får en hel del gjort inomhus och nu är äntligen sovrummet tapetserat!
Blev ljust & fräscht och tanken från början var att sätta upp en vägg med råspont 
bakom sängen, men det får vänta att tag till...likaså golvet. 

'
Nu väntar ju det roligaste...själva piffet. Ska inte ha för bråttom med att
sätta upp saker denna gång, då jag lika gärna kan ändra mig dagen efter ;) 
Flyttat saker lite hit och dit, satt upp fönsterlampan och bestämt gardiner iaf. 
Funderar på en enkel plafond i taket och satsa på nå roliga sänglampor istället
så det inte blir så "rörigt".

Detta charmiga gamla skåp hade sambon nere i källaren. Tyckte den var alldeles
för skadlig för att stå där och skräpa, så vi bar upp den och då upptäckte jag att den 
var tvåfärgad! Vet inte riktigt hur jag ska göra med den...älskar den gröna färgen som 
är på sidorna runt omkring, men hade önskat hela skåpet var i den kulören, så 
får sen hur jag gör. Antingen blir den vit, ljusgrön eller så får den vara som den är.....
...ett tag till iaf ;)


Ha en härlig start på veckan!
Kram/ Catarina

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Ett stort Grattis!! Så det lilla hjärtat på ultraljudsbilden, så underbart!!
Fint i ert sovrum, oftast bäst att bo in sig innan man bestämmer sig. Inte poppis att flytta på saker som redan är uppsatta ;) kram Suss