.

.

fredag 28 juni 2013

Gammal spegeldörr

Har fyndat 2 jättefina gamla spegeldörrar för endast 400 kr!. Har kikat på Blocket titt 
som tätt, men antingen har dem varit alldeles för långt bort, eller i dyraste laget. Nu fanns dem några mil bort bara vilket var alldeles perfekt. Köpte också några gamla fönster som jag ska 
piffa upp och sätta spegelglas i, men får bli ett projekt till veckan.



 Efter att ha stått i ett gammalt uthus behövdes de tvättas upp ordentligt, men 
blev sååå nöjd när den äntligen kom på plats! Har länge velat ha en spegeldörr som 
sänggavel, och känns extra kul att man hittat något så lätt för en gångs skull!
 Ljuvligt nött, precis som jag vill ha den....

 Har även ändrat mig angående en råspontsvägg i sovrummet, så nu åker denna
underbara tapet upp istället. Känns som jag vill bryta av med nån färg och 
mönster för en gångs skull, och denna tapet har jag verkligen fastnat för...

Men det får bli till veckan det också....


Skönt med fredag, ska iväg och jobba några timmar, sen tar vi helg!! :)
Blir nog ett besök på Storumandagarna imorrn, så hoppas på soligt väder.

Ha en fortsatt fin dag och mysig helg!
Kraam Catarina

Inga kommentarer: