.

.

tisdag 11 juni 2013

Spontanitet när den är som bäst!...

Har haft en helt underbar helg som jag aldrig ville skulle ta slut!
Jag är inte det minsta impulsiv av mig, vill gärna planera.....dagar i förväg!!
Men ibland kan det va riktigt skönt att kunna "släppa" på det och bara göra det som faller in.

Som sent i torsdagskväll/natt då sambon hux flux fick för sig vi skulle boka hotellrum i 
Örnsköldsvik. Till saken hör att brorsdottern skulle ta studenten på fredag, men trodde
vi inte kunde fara pga han skulle jobba osv, så nämnde att vi var bjudna på studentfesten,  och sagt och gjort så hade vi bokat ett rum, så det var bara att ställa sig i duschen, snabbpacka och sova några ynka timmar och börja resan mot Ångermanland tidigt på fredagmorgon :)


Här kommer lite av helgen i bilder...

 Utsikten från det nya hotellet nere vid hamnen, Hotell Elite Plaza var heeelt
fantastisk!  (bodde på 11:e våningen) Hotellet har bara 
haft öppet några veckor, så allt var superfräscht och luktade nytt.
Frukosten var suverän och jag höll nog på att äta ihjäl mig....på riktigt(!!)

 King size säng som var över 2 meter bred, så man kände sig som liten helt plötsligt ;)

 Längst upp på 14:e våningen var det gym, relax och bastu...

 ...med denna utsikt!!

 Ett varmt bad sitter aldrig fel

 Utsikt från sängen....

 Längst ner vid hotellet har Bishops Arms öppnat, med uteservering  alldeles vid kaj-
kanten.
 Besökte såklart min absoluta favvo-affär Himlen Runt Hörnet. Ska visa sen vad jag köpte där :)

Vy över Ö-vik från Varvsberget.

 Go´mat på O´Learys.

Fyndade även massa bodysar till lillskrutten i magen för ynka 150:-.  Så svårt bara när man inte vet 
vem som gömmer sig där inne så fick bli blandade färger! ;)


Ha en fortsatt bra dag och start på veckan!
Kram Catarina

Inga kommentarer: