.

.

torsdag 20 juni 2013

Glad Midsommar! (Uppdat.)

Idag är det verkligen otrevligt väder ute, regnigt och grått, så blir helt enkelt en innedag
om det inte skulle få för sig att tvärvända...suck!  Det är sånna här dagar man skulle ha haft massor med tapetrullar 
liggandes och att man framförallt var en hejjare på få upp eländet själv ;) Har fleeera kartonger
med inredning i garaget, som jag ivrigt väntar på att få ta fram och gå loss med... 
;)

De första "prov-gjutna" änglavingarna har fått plats ute i trädgården. 



Och i sommar är äntligen den lilla dammen igång med fontän och allt. Härligt att sitta på altanen och höra hur det porlar :) Har även i dagarna grävt en liten blombänk och petat ner lite 
blomster i olika färger som piffar upp lite.

Hoppas nu innerligt att väderprognosen stämmer och att även vi här uppe i norr får sol och värme 
imorrn. Har inga som helst planer för midsommar, men regnet får mer än gärna hålla sig borta hur som helst!


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!
Kram/ Catarina


Uppdatering.
Tror minsann nån måste ha läst mina tankar tidigare idag...?
Sambon kom hem just efter lunch med tapeter och allt tjoffs som hör till, 
så nu har jag stått med kofoten i högsta hugg och slitit lister och han har spacklat.
Nöjdare tjej får man nog leta efter! Dåligt väder emellanåt har en bra inverkan i detta 
hus har jag märkt... ;)

Thanx honey, det gjorde min dag 



Återkommer med resultat en annan dag!

Hejs!

Inga kommentarer: