.

.

tisdag 3 april 2012

Du är älskad där du går...

 Så var äntligen det fina halsbandet från Edblad i min ägo. Riktigt nöjd och kommer nog att 
användas flitigt :)




"Om igen" och "Du är älskad där du går" står det på berlockerna....fint va? :)

Köpte halsbandet HÄR.



Hej Svejs!

Så var det tisdag och påskvecka! Har knappt hunnit pynta nåt alls i år! Blir så inspirerad och pysselsugen när jag kikar in på alla bloggar och ser allt fint som tillverkas och dekoreras högtiden till ära! Här blir det extremt lite i år....brukar inte
ha så mycket pynt överhuvudtaget, men nåt dekorerat ägg, lite kvistar och påskliljor vill man ju nästan ha iaf :) I år ska jag dock åka bort och fira det mesta av påsken med familjen hemma i Lomselenäs, kommer bli
mysigt, så alla blommor och sånt får nog vänta till nästa vecka tro ja :)


Solen skiner för fullt fortfarande, så tror baske mig jag ska ge mig ut på en långpromenad
innan man bänkar sig i soffan ikväll å hinn bli lat ;)


Ha en fortsatt fin afton!




2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla, ja dom är ljuvliga:)

Älskar Edblad!11

Karm Susanne

SINTAS VÄRLD sa...

Jättefint! Och vilket fint kök ni har, klart att allt ska vara vitt ;) Kram Sinta