.

.

torsdag 12 april 2012

Längtar.....

Vaknade tidigt i morse av mobilen som ringde...blev erbjuden jobb imorrn och det tackar
jag inte nej till! Känns ju extra kul att "få helg" när man känt man gjort nån nytta dessutom!

I övrigt så har det inte varit en allt för händelserik torsdag, storstädat med karln inför helgen, varit 
på 2 promenader och ätit tacos och fixat med lite andra småsaker. Lugnt och skönt med andra ord.


Nu längtar jag så enormt efter våren...på riktigt! Den här snön får gärna försvinna imorrn för min del!! Töar nåt otroligt nu, men känns ändå alldeles för långt bort!

Vill fixa till ute och plantera massa söta Penséer i krukor och göra fint :)

Ha en fortsatt härlig kväll alla!¨

2 kommentarer:

LissAnna sa...

Ja, nu vill man ha en riktig vår. Mysig bild.:-) Stina

Hemma på Sjuan sa...

Låter som en bra torsdag :) Fin bild på penséer. Jag är rädd för att en del av mina som jag planterade inte överlevde snön och minus 10...
Ha en skön helg! Kram Suss