.

.

onsdag 11 april 2012

Pippi på pastell!

 Hej svejs! 

Fick lite av en chock när jag kollade statistiken på min blogg i morse, igår var
det nog rekord alla gånger! Blir väldans nyfiken vilka som är 
inne och läser, en del vet jag ju såklart, men det är väldigt många som smyger
omkring också antar jag ;) Jättekul hur som haver......fast det går ju lämna 
en yttepytte kommentar så jag vet att just du kikat in :)


I alla fall så har jag blitt lite småtokig i porslin av alla de slag, ugnsformar, koppar, skålar
och allt sånt tjusigt. 


Dessa söta portionsugnsformar är mitt nästa inköp, så himla söta och vad
fint och praktiskt när man ska ha middagsbjudning! Alla får en egen liten  form
på tallriken med typ potatisgratäng eller dyligt! 

Bilder lånade från DENNA fina butik!

(Åhlens har även liknande minigrytor för 45:-
Kika under nyheter på deras hemsida)
Finns dessutom de sötaste små formarna till efterätten! :)

Ha en underbar onsdag alla!



1 kommentar:

dianasdrommar sa...

Älskar också pasteller :) kram Diana