.

.

fredag 24 februari 2012

♡ Edblad

Håller på att kämpa som sjutton nu mot ett mål jag har, trots förkylning, feber och 
elände så ska jag inte ge upp trots att jag mest av allt känt för det dom senaste dagarna! Men denna gång ska det baske mig bli som jag tänkt...så det så!

Älskar smycken.....speciellt silvriga i alla utföranden. Har blivit tokförtjust i 
Edblads kollektion....skulle vilja ha ALLT!!!
Men ett halsband som jag spanat in nu en längre tid och fastnat lite extra för är 
denna

Halsbandet är i rostfritt stål med kedjor i olika längder. 2 hängen i form av
låtskrivaren Ingela "Pling"  Forsmans låttexter "Om igen" och
"Du är älskad där du går"

Såå snyggt! Blev inte mindre sugen på den när jag såg att en Tv4-hallåa hade
på sig ett ikväll! :)

Därför funderar jag nu starkt på att köpa halsbandet som en liten "pepp-present" till mig själv :)

Edblands fina smyckeskollektion hittar ni HÄR


Ha en underbar fredag! 




Inga kommentarer: