.

.

lördag 25 februari 2012

♡ Lördag

Härligt att vakna tidigt och känna sig något så när pigg! Snöar inte idag, så
kanske blir att gå ut en sväng å få sig lite luft....känns som evigheter sen sist! Saknar
långpromenaderna....


Igår blev det en spontantripp till Arvidsjaur. I förra inlägget skrev jag om Edblad och deras
smycken.....letade åt på hemsidan att dom hade en återförsäljare där så jag gick in och frågade 
efter halsbandet, men tydligen hade det sålt som smör och alla hade farit nästan 
direkt dom fått hem dem några veckor efter Formex. Dom hade beställt nya så jag la undan ett dom skulle skicka till mig :) 

Men alldeles tomhänt blev jag inte, fick då inte alls megabeslutsångest när
jag skulle välja ut en ring! (finns nog ingen på denna planet som velar mer än jag)

Men tillslut så blev det då denna.


Har rätt knepig storlek på mina ringfingrar, 15,5
så det fick bli en som ska va på långfingret istället,
vilket jag i och för sig hade tänkt hur som haver.
Tycker om att ha ringar på flera fingrar.

Rekommenderar verkligen deras smycken, stilrena och alldeles
fantastiskt vackra!


I nästa inlägg ska jag visa nåt jättefint jag fått som jag längtar tills
jag får använda :)


Önskar er en jättemysig lördag!  
  
 

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vilka fina smycken! Följde länken du gett och så mycket fint det finns i butiken. Halsbandet du gillar finns i deras webbutik såg jag.

Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh så fint!!!

Nu har jag lagt upp receptet:)

Kram Susanne