.

.

onsdag 29 februari 2012

Dagen mitt i veckan

Här är mitt nyaste fynd! Man kan nog kalla de just ett fynd för den kostade mig 
inte ens ens 1 krona!  Har letat ett gammalt fönster rätt länge nu, men tänkt att det 
får vänta tills sommarens loppisar drar igång, men ibland har man tur! Råkade snubbla över ett på karlns arbete 
och i och med det hade stått där de senaste åren så fick jag ta det. 
Hips vips så hade han satt i spegelglas så nu hänger den på en vägg
i min lägenhet...blev riktigt nöjd :)


Den är så fint nött och avskavd i färgen, så jag tror inte jag
vill måla den. 




Härligt att det redan är onsdag! Ska nu ta mig en stor kopp kaffe och fortsätta 
med lite pappersarbete, sen blir det lite brödbak hade jag tänkt. 
Hittade ett recept på ett enkelt bröd man gör i långpannan så 
ska nog ge mig på det senare i eftermiddag.

Ha en fortsatt bra dag!   

Inga kommentarer: