.

.

fredag 10 februari 2012

Underbara fredag!



Månborden efter lite vit färg, blev sååå himla nöjd och undrar va fasiken
jag inte jag gjort det tidigare för!?? 

Och här är soffan som jag köpte för 200 kr på loppis i somras , den var i furu tidigare
och använd som sänggavel, själva framstycket finns kvar, behöver bara fixa ett
nytt sofflock, men det får bli ett projekt att ta itu med efter helgen. 





Hej svejs!

I veckan har det verkligen varit full rulle! Hunnit flytta massor med grejer till lyan och
fått en del saker på plats! Fast inte allt är klart än så stormtrivs jag redan! Känns som 
jag fått det precis...eller till och med bättre än vad jag hade trott och hoppats! :) 
Så härligt det var att kliva upp tidigt imorse, duscha, äta långfrukost och kika på
Tv4 morgon i lugn och ro innan man traskade iväg på jobb.


Här nedan kommer en liten sneak peek på sovalkoven iaf....liten och mysig......
bara lite småfix kvar sen är jag rätt nöjd :)




Nu ska jag fortsätta hjälpa mamsen med bullbaket, för imorgon ska 
vi på dop. Ska bli Gudmor till världens sötaste Elma :)


Ha en fortsatt mysig fredagkväll!




1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Ja tänk vad vit färg kan göra, möblerna blev jättefina.
Här har jag haft bullbak idag :)
Ha en bra söndag!
Kram Suss