.

.

onsdag 22 februari 2012

Sovrum/vardagsrum

*Host och snörvel*......uuuh, har åkt på världens snuva! Har så ont i bihålorna så 
det värker i både tänder och ögon! Trist att man även va tvungen att tacka nej till jobb idag :/ 
Tycker faktiskt liiite synd om mig själv nu, för tajmingen är verkligen den sämsta tänkbara!
Nåväl, Ipren, vatten, te och sömn i lagom dos så blir det här bra fort inbillar jag mig :)

Har inte fått igång internet i lägenheten än, men till veckan så ska det förhoppningsvis funka.
Passar på att uppdatera bloggen nu när man är på besök hos mami och papi.


Det är inte klart ännu i lyan riktigt, men Tv/vardagsrummet börjar iaf likna nåt och det är mest lite småpiff som blommor, mattor och sånt som fattas. 
Kommer lite bilder nedan hur det ser ut i dagsläget.


Sofföverdraget från Ellos passade väl inte helt och hållet storleks
mässigt, men blev iaf sjukt mycket bättre än innan ;)

 Min nya gosiga pläd jag fått av mamma...love it!  

 
Just nu känner jag mig nog ganska ensam om att ha en "tjock-Tv"  *fniss*
Men va sjutton....åbäket funkar så en ny dumburk får bli en senare prioritering ;)
Sovalkoven, lite svårt att fota i motljus. Ska även sy en liten kappa av
ett kuddfodral till det lilla fönstret där.

Skruvade upp en skena i taket och satt upp ett draperi intill sovdelen för att
få lite avskärmning, blev jättemysigt.


Detta gamla skåp är jag väldigt förtjust i....skulle bara ha hittat
nå fina beslag, för just nu är det svårt att få upp lådorna ;)


Ha en fortsatt mysig onsdagkväll!  
 


3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Men gumman då, krya på dig!! Fy vad tråkigt med sjukdom...blä
Men fint i lyan tycker jag minsann att det är! Ha en bra kväll och krya krya krya!!!
Kramar Anna

Hemma på Sjuan sa...

Så fint du börjar få i din lägenhet!
Hoppas du kryar på dig, här har vi haft lite sjukstuga oxå.
Kram Suss

anise sa...

Fy så tråkigt att du blivit sjuk..tycker synd om dej..men hoppas att du kryar på dej snabbt.. Ser mysigt ut hos dej.det gamla skåpet är jättefint hoppas du hittar nå fina beslag till det,så du inte bryter naglarna när du ska öppna lådorna..
Krya på dej Kram
Anita