.

.

fredag 17 februari 2012

♡ Önskelista

Som vanligt så har jag blivit lite extra inredningstjollrig nu när man har "eget" boende igen!
På gott och ont ;) Nöter så mycket bloggar och webbutiker efter inspiration så
jag blir nästan snurrig!


Denna vackra "skolplansch" kommer från Country by mail
och skulle passa finfint på min köksvägg.
Stor är den....hela 105x72 cm!
Ripsmatta från Nyblom & Kollén i färgen sand, 70x300 cm, perfekt
till hallen. Finns på Gårdsromantik i Luleå
Kuddfodral från Nyblom & Kollén i Beige brodyr skulle
passa alldeles utmärkt till kökssoffan. Kommer
också från Gårdsromantik.
Och så sist denna underbara zinkbox till bag-in-box vin!!
Tycker den var skitläcker :) Kul att bara kunna ändra med dom
små skyltarna beroende om det är vitt, rött eller rosé man ska servera. Den
blir ju till och med fin att ha framme!
Kommer från House Doctor och finns bl a hos Magasin Hemmavid.

Tur man fyller år om inte allt för länge och nån rar själ råkar snappa upp min
lilla önskelista *blink blink* ;)



Underbara fredag!

Idag är det ju veckans bästa dag.....igen! Tycker veckorna går i en rasande
fart så man hinner nästan inte med. Ska fara iväg å pyssla på lite i lägenheten sen efter lunch,
stryka och sätta upp köksgardinerna bl a. Sen iväg och städa hemma hos vännen som är på jobb.
Får som extra mycket energi när det blir helg, vill tokstäda och göra fräscht å fint och bara mysa
med tända ljus, gomiddag och ett glas rött!


Önskar er en fortsatt fin dag!

3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla du..:)

Mysigt med lite inspirationsbilder!

Önskar dig en fin helg
Kraam Susanne

Vit dröm sa...

Så mycket fint! Vilken tur att du snart fyller då :)
Ha en skön kväll! Kram Anna

Det Vita Drömhuset sa...

Jättemycket fint!
Jag fyller också snart så även jag kanske skulle ta och lägga ut en liten önskelista på min blogg! ;)
Ingen dum idé! :)

Apropå Ektorp soffa som du skrev i ett tidigare inlägg om....
Jag hittade en Ektorp soffa tresits med vit klädsel på Blocket förra helgen för 500 kr, åh vad glad jag blev! Man kan verkligen göra fynd där. :)

Kram Åse