.

.

måndag 12 mars 2012

Skön helg

Gammalt porslin från mammas tallrikshylla i köket.




   
Så var ännu en helg till ända. Har haft det superhärligt hemma hos mamma och pappa, 
bli lite bortskämd, och så är det ju alltid kul att hjälpa till att va barnvakt :)
Busat, lagt pussel & pärlplattor, byggt lego, läst massor av sagor, lekt med 
både bilar och skotrar. Och insåg jag plötsligt....jisses så dumt det kändes när jag skulle försöka mig på att låta som ett fordon,
det fanns som inte riktigt inbyggt naturligt...iaf inte hos mig...haha!!, tur ingen annan än barnen hörde!! ;)

Ska göra en tidig kväll och ladda för en ny vecka, har lite telefonsamtal att ta itu med åt morron,
och en hel del pappersarbete (A-kassaelände säger jag bara *suck*).

Ha en fortsatt bra söndag och en härlig start på den nya veckan!

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin ny header du har!! Porslinet du visar är väldans fint, jag är så svag för vitt porslin med blå dekor.

Önskar dig en fin början på veckan!
Kram,
Regina