.

.

onsdag 7 mars 2012

Sol och blåst!

En liten glimt hur det ser ut i mitt lilla kök just nu. Kikar man noga så ser man att
det kommit ett sofflock på plats, ska bara hitta nån bra dyna för tyget att klä den med 
har jag redan. Ingen som har nåt bra tips?

(Sen blir man väl inte direkt överlycklig när man ser all snö utanför köksfönstret!!,
får va glad om jag får upp dörren lagom till midsommar ;) )



Goafton!

Idag har det varit strålande sol hela dagen, men herrejösses vad det blåser!! 
Har dock varit ute på 2  långpromenader så känner mig såå nöjd fast huvudvärken 
efteråt var ett faktum!  Skönt att bara få rensa tankarna och få en stor dos av ljuset.

Kvällen spenderas nog i soffan med filt, tjocksockar en kopp te och massa tända ljus.
(eldar ljus som besatt just nu, för det blir ljusare och ljusare ute, och det går minsann fort
så bäst å passa på!)

Ha en fortsatt mysig kväll!  

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så mysigt du har det i ditt kök! Kökssoffan är jättefin. Det blåser här med, det är så det knakar i huset, tur att man inte behöver vara ute;-)

Jättefin tavla från Green Gate, jag som gillar vitt och blått.

Ha en skön kväll och en fin torsdag!
Kram,
Regina