.

.

lördag 10 mars 2012

Lördag

Vaknade tidigt imorse av barnskratt som lät likt fågelkvitter, man blir som 
glad och kände verkligen inga problem att pallra mig upp så pass tidigt trots att det var lördag :) 

Har busat massor med mina brorsöner idag och vi har bakat en Rispufftårta med chokladkräm, grädde,
daimkulor och hallon.....ojojoj :) Dock varit ute på en promenad trots det kassa vädret så ska 
nog unna mig en yttepytteliten bit iaf lagomt till melodifestivalen ikväll :)

Blir även grillat till middag (tidigt I know), med fetaost och avocadosallad :)

Känns som en inte allt för tokig lördag ändå :)
Längtar dock efter min kära!



Önskar alla en supermysig lördag!  


2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Tack för din kommentar och för att du är med på min utlottning.
Hoppas du fick en bra söndag oxå!
Kram Suss

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Vacker bild!
Hoppas du haft en fin dag:-)

Kraam Susanne