.

.

tisdag 27 mars 2012

Tisdag

De vackra rosorna står sig fortfarande efter min födelsedag....
Ska börja unna mig blommor mer ofta, piffar upp otroligt mycket i 
hemmet med lite snittblommor :)
Fick även en fin bukett med vita tulpaner i lördags....tack än en gång rara Johanna :)

I övrigt så rullar dagarna på som vanligt....gjort lite ärenden idag och sitter nu och klurar på
vad sjutton man skulle ha hittat på för middag? Tycker det är så kul att göra nåt nytt, men samtidigt
är det bara tisdag så att komponera ihop nåt lite mer avancerat sparar jag nog hellre tills det blir helg :)

Långpromenad i regnet, dammsuga, skura golven, sätta igång en tvätt och fortsätta med matgrubblerierna står nu på schemat resten av denna dag!

Lite bloggtorka har jag nog hamnat i just för tillfället, så blir lite halvtorftiga inlägg
kanske...hihi ;) Så svårt att tvinga fram nåt då det är lite brist på inspiration
och övriga saker att skriva om....

.......men fort kan det sno! ;)


Får då veta ett kul besked sen ikväll, eller kanske mer ett definitivit beslut....
kommer dock se fram emot det hur som haver!

Önskar er alla en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Nu blev jag nyfiken vad det är för ett beslut...? Hoppas att det är något posistivt :)
Känner igen det där med bloggtorka, samma här för tillfället...
Ha en bra dag!
Kramar Anna