.

.

måndag 19 mars 2012

Måndag

Så var det måndag igen....och varannan vecka så innebär det ensamhet...
blir bara så himla plötsligt!  Saknar dig....


Nåväl....en vecka går fort....


Jobbar både imorrn och på onsdag som det ser ut nu och det känns ju inte alls helt fel.
Blivit mer på den fronten nu och det är jag otroligt tacksam över :)
I övrigt har det blivit lite pyssel i lägenheten nu i eftermiddag och har äntligen fått ett tyg på sofflocket, lite trixigt att
  skära ut skumgummi med en slö kökskniv bara...men skam den som ger sig....
tur man kan ta fram tjurskallen ibland...hihi ;) Nu är det på plats, blev skitbra (om man får säga det själv) och jag blir
alltid så nöjd över mig själv när jag fixar sånt heeeeelt utan hjälp av nån annan ;)




Ska försöka trotsa snökaoset ute och bege mig på en promenad innan det bli att bänka 
sig framför halv 8 hos mig :)


Ha en fortsatt fin dag och start på veckan!  

Inga kommentarer: