.

.

torsdag 8 mars 2012

Natur

Tycker det är fint med naturmaterial i inredningen. Dessa krukor såg 
jag på en blogg kring jul, men lyckades glömma bort vars. Men nu vet jag att 
dem kommer från Granit iaf...finns säkert fler varianter. Bl a så har 
Maria Holmberg gjort en kruka i lergods med björkmönster, jättefina 
dem med. Såg igår morse på Nyhetsmorgon att dom hade dessa krukor på
bordet med pärlhyacinter och påskliljor i.....sååå fint!  Nu är det bara att 
vara på jakt och se om dem finns att beställa på nätet nånstans :)




Hejsan!

Idag blåser det och snöar för fullt....usch! Nu vill jag faktiskt det ska bli vår...på riktigt!
Finns så gott om snö så det får gärna räcka nu!
Ska skjuta upp dagens promenad ett tag till och se om det lugnar ner sig litegrann.
Städning står på dagens schema i övrigt, sen ska jag sätta mig ner och kolla lite recept på
nån nyttig och god GI-middag.

Önskar er en fortsatt fin torsdag!  

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Snygga krukor, kommer mer o mer i natur nu.
Även jag försöker mig på lite diet. Tar gärna emot tips på god GI-middag :) Kram Suss